האגודה לאזרח הוותיק בבת ים

לוגו האגודה לאזרח הוותיק בבת ים

תמיד עבורכם

03-5060460

לוגו האגודה לאזרח הוותיק בבת ים

תמיד עבורכם

03-5060460

מרכזי יום "השלושה" – מלחמת "חרבות ברזל" – שירותי "מרכז יום עד הבית"

מבקרים ובני משפחה יקרים, שלום לכולם. ימים קשים מנשוא עוברים על כולנו מאז "השבת השחורה", ב-7.10.23. פיקוד העורף הנחה אותנו לסגור את מרכזי היום שלנו, מכיוון שאנו נמצאים בטווח של 80 ק"מ מרצועת עזה ומחשש לפגיעה ביקרים לנו מכל

קשישים יקרים ובני המשפחות,

המסגרת הבלעדית החשובה לקשישים הגרים בביתם, השומרת על כל היכולות: הקוגניטיבית, החברתית, הפגת הבדידות, התזונתית והטיפולית נקטעה בבת אחת.

על אף המוגבלות התקציבית החמורה בה אנו נמצאים, אנו לא מרפים מהקשישים שלנו. כל צוותי העובדים המסורים של האגודה יחד עם מתנדבים שהגיעו לעזור, פועלים ללא הפסקה ומספקים את מכלול השירותים האפשריים עד לבית הקשיש.  

אנו נמצאים בקשר טלפוני יומיומי ואישי עם כל הקשישים בכל מחלקות האגודה ובמרכזי היום, אנו פועלים ללא הפסקה. שומרים על קשר חם ויציב, מעודדים ככל האפשר, מעניקים כתף חמה והמון אהבה.

אנו פועלים תחת הנחיות ברורות של משרד הרווחה והמוסד לביטוח לאומי ובשיתוף המחלקה לאזרח הוותיק ומשפחתו בעיריית בת–ים. הקשר עם כולכם חשוב לנו מאוד! הן ברמה האישית והן כארגון שחרט על דגלו את הטיפול האיכותי באזרחיה הוותיקים של בת ים, מזה 40 שנה!

אנו מגיעים לכל אחת ואחד ומספקים מענה לצרכים השונים:

  • קשר טלפוני אישי, רציף יומיומי. "אוזן קשבת" ובירור צרכים.
  • שיחות וטיפול מקצועי של העובדות הסוציאליות והאחיות המוסמכות – כולל ביקורי בית.
  • טיפול ביתי של אחד מאנשי הצוות למבקר שזקוק לכך.
  • אספקת ארוחות צהרים מבושלות.
  • אספקת "ארוחות קלות".
  • שליחת ערכות של עבודות יד, פנאי ותעסוקה.
  • מתן פעילויות חברתיות מקוונות. פעילות העשרה: הרצאות, פעילות גופנית, מוסיקה וכדומה.
  • שיתוף קישורים להדרכות מקצועיות בנושאים הרלוונטיים למצב החירום (לבני המשפחה, מטפלים, עובדים זרים וכדומה).

חברים יקרים, אנו רואים בכם חלק חשוב בשמירה על מסגרת זו.

לצערנו, זו מסגרת אשר בשגרה, מתקיימת אך ורק מכספי הקשישים. כספי גמלות הסיעוד וזכאויות רווחה. מסגרת אותה בנינו יחד אתכם, על מנת להשאיר את היקרים לנו מכל להמשיך לקיים בביתם חיי קהילה איכותיים בזקנתם. השקענו משאבים רבים ואנו מעניקים ליקירים לנו מכל – איכות חיים!

נעשה הכל לשמור על מרכזי היום ועליכם הקשישים היקרים לנו!

כל הצוותים שלנו מגויסים למאמץ הגדול של שמירה על הבית של הקשישים: מרכזי יום "השלושה"!

אנו מעניקים מרכז יום "שירות עד הבית". כאשר מול עינינו מטרה אחת ויחידה – להמשיך לתרום לרווחתכם עד כמה שאפשר, בימים טרופים אלו! אנו גם זמינים לכם בכל זמן ובכל שעה שתרצו! עד כה הענקנו אלפי שיחות טלפוניות, מאות ארוחות חמות וחלביות, עשרות ערכות תעסוקה, ביקורי בית וטיפולים מקצועיים. אנו פונים אליכם:

עיזרו לנו לשרוד ולשמור על מרכז היום.

שירות "מרכז יום עד הבית", הינו תמורת ימי הביקור במרכז היום, בהתאם להנחיות הביטוח הלאומי וכדי שנוכל להמשיך לספק את השירות הנפלא של מרכז היום גם לאחר החזרה לשגרה!

אנו פונים ומבקשים לאפשר לנו לספק ביקורי בית וארוחות ולהשתדל ככל האפשר לשמור על שעות הסיעוד לטובת מרכזי היום, על מנת להימנע מסגירת מרכז היום ביום שאחרי המלחמה.

נתפלל כולנו לשלום החיילים שלנו, לשחרור החטופים, החלמה מהירה לכל הפצועים, עילוי נשמת הנרצחים, ישועה ונחמה למשפחות השכולות!

בכבוד רב, ובתפילה לימים טובים במהרה בימינו!

איתכם לאורך כך הדרך,
האגודה לאזרח הוותיק בבת ים

נשמח לשמוע מכם

בואו נישאר בקשר!

שלחו לנו הודעה ונחזור אליכם

משרדים

מרכז יום